zondag 6 januari 2013

Inspiratie ....... Babykamer / Kinderkamer met geel accenten

Geel in de baby- of kinderkamer.

Ik heb op mijn facebookpagina van Jut en Juul een tijdje geleden aan mijn volgers gevraagd wat zij vonden van de kleur geel in de baby- of kinderkamer. De meningen waren zeer verdeeld. Van prachtig tot echt heel lelijk! Grappig om te bemerken dat de meningen zo verschillend zijn.

Geel als kleuraccent vind ik geweldig! Of de kamer nu rood, groen, wit, grijs of zwart is ingericht. Geel past overal bij! Ik word echt vrolijk van geel!

Jut en Juul krijgt ook steeds meer geel in het assortiment. Eind januari verwachten wij de lakentjes en dekbedovertrekken van Imps en Elfs in een prachtige kleur geel en de geweldige commodemanden en opbergmanden van 3 Sprouts!. Verheug ik mij zeer op!



Babykamer in grijs met geel

Kinderkamer in geel met zwart





Franck en Fischer muziek uil en pinguin


Kinderkamer in zwart wit met geel





Kinderkamer in groen met geel


Waterquest hanglamp geel




Kinderkamer in groen met geel
3 Sprouts is vanaf eind januari bij Jut en Juul verkrijgbaar

Imps en Elfs aankleedkussenhoes en dekbedovertrek Golden Yellow  binnenkort  bij Jut en Juul

Franck en Fischer kapstok Giraffe Geel
Kek Amsterdam Home Sweet Home vogelhuis + vogel dots geel







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen