maandag 18 mei 2015

Inspiratie voor de babykamer ....... verlichting van Lapin & Me

Welkom in de wondere wereld van Lapin & Me!

 Geweldige baby konijnlamp van Lapin and Me

Jut en Juul verkoopt de babykonijnlamp al een paar jaar maar wij zijn nog steeds helemaal verliefd op de deze geweldige nachtlamp van Lapin and Me! Ze zijn ook zooooo leuk!

 Nachtlamo Lapin and Me in grijs

De babykonijnlamp is niet alleen prachtig om te zien, hij is ook echt ideaal op de babykamer. Het is een handig lichtje tijdens het voeden en verschonen van je baby. Dan hoeft het grote licht niet aan. Je baby moet natuurlijk niet te wakker worden. De wat oudere baby's houden vaak niet van helemaal donker en dat is deze bijzonder mooie lamp met zijn 10 watt een ideale nachtlamp.

 Nachtlamp Lapin and Me in oudgroen


De babykonijn lampjes zijn geïnspireerd  op een vintage pop uit de jaren '40. Ze worden met  de hand beschilderd en geproduceerd in Duitsland. Ze zijn 35 cm hoog.

Er zijn weer een aantal nieuwe kleuren zoals de Paris Pink (zacht roze) Scandi (geel) en White

 Nachtlamp Lamoin and Me in Paris Pink zachtroze

 Nachtlamp Lapin and Me in geel Scandi

 Nachtlamp Lapin and Me in wit

En dan de achterkant! Supercute toch!



De babybunny lampen zijn er in verschillende hippe kleuren zoals geel, paris pink, grijs, blauw, oudgroen en wit. Er is er altijd wel 1 die past bij de kleuren van je babykamer / kinderkamer!

Een musthave voor de baby- of kinderkamer!

In onze winkel in Leiden hebben wij de hele collectie in voorraad. Geen tijd om langs te komen, geen probleem natuurlijk! In onze webshop vind je de hele collectie!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen